[O1] odcięcie, notlauf

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tank102
    Drive
    • 2008
    • 63

    [O1] odcięcie, notlauf

    Długo się przewracała, ale nie mogę znaleźć. Chyba poszła na śmietnik. Na alle masz po 2-3 stówki
    Diesel, diesel uber alle!
  • chimek11
    Rider
    • 2007
    • 482

    #2
    [O1] odcięcie, notlauf

    witam,

    mam od czasu do czasu dośc dziwnego notlaufa.
    normalnie to odcina ok 120-130 km/h.

    U mnie natomiast występuje on w okolicach 150.

    wklejam logi i proszę o interpretacje co sie dzieje.




    błąd tylko 1 był:

    1 Fault Found:
    18026 - Glow Plug Relay (J52): Short to Plus
    P1618 - 35-10 - - - Intermittent


    Pozdro.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      zapieczona geometria .turbo do czyszczenia
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        Re: odcięcie, notlauf

        Zamieszczone przez chimek11
        witam,

        mam od czasu do czasu dośc dziwnego notlaufa.
        normalnie to odcina ok 120-130 km/h.

        U mnie natomiast występuje on w okolicach 150.

        wklejam logi i proszę o interpretacje co sie dzieje.




        błąd tylko 1 był:

        1 Fault Found:
        18026 - Glow Plug Relay (J52): Short to Plus
        P1618 - 35-10 - - - Intermittent


        Pozdro.
        a nie dawno mówiłeś że jeszcze nie masz notlaufów
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Zmienna geometria w sprezarce jest calkowicie zawalona sadzą - do czyszczenia.
          A bład dotyczy przekaznika swiec zarowych.
          Moze to jakis stary błąd... skasuj i zobacz czy wroci.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • 13karolss
            Ambiente
            • 2010
            • 199

            #6
            podepne sie pod temat, z miesiac temu tez mialem podobna akcje :/ przy 150 dalej niechcialo isc :shock: , czyli co jest zawalone syfem??
            karol - człowiek który zostal papierzem

            Komentarz

            • chimek11
              Rider
              • 2007
              • 482

              #7
              koledzy,

              a po czym wnioskujecie?
              jestem zielony w temacie interpretacji logów.
              czy chodzi o Specified MAP i Actual MAP?
              widze że actual jest dużo wiekszy.

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Zamieszczone przez 13karolss
                podepne sie pod temat, z miesiac temu tez mialem podobna akcje :/ przy 150 dalej niechcialo isc :shock: , czyli co jest zawalone syfem??
                Tu w tym temacie


                opisałem jak wyczyscic i jak dobrac się do "tego co jest zapieczone".
                Roznica miedzy Audi a Skodą jest taka, ze w silnikach umieszczonych poprzecznie (Octa,A3, Golf) czesc gorąca turbiny zintegrowana jest z kolektorem wydechowym.
                Cos jak na filmie tutaj
                W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                Zwaracam Wam tylko uwage, ze film ma raczej wartość poglądową bo merytoryczną - praktycznie zadną.
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • kabanos
                  RS
                  • 2011
                  • 4544
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez chimek11
                  koledzy,

                  a po czym wnioskujecie?
                  Po tym, że turbo przeładowuje, a powodem są zapieczone kierownice turbiny. Przerabiałem to u siebie, i tylko czyszczenie pomaga.

                  >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                  Komentarz

                  • chimek11
                    Rider
                    • 2007
                    • 482

                    #10
                    może ktoś podesłac linka z prawidlowo działającą turbiną /chodzi o strone vaglog/

                    z góry dziekuje

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Tu masz logi mojego A4 B5q... na seryjnej sprezarce




                      Co prawda to AFN... wiec u Ciebie w ASV jest deko wiecej ... ale sam mechanizm regulacji cisnienia doladowania dziala bardzo dobrze.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      Pracuję...